חיפוש בקטגוריות
תחום ראשי: תחום משני: אזור בארץ:
חפש ב:
טקסט חופשי:
דף הבית אודות מסלולי פרסום צור קשר הצג עסקים שמורים
  הרשם חינם לאינדקס! התחברות לכרטיס עסק
Loyalty Marketing Academy

פרופיל
המלצות
יצירת קשר
  אזור בארץ: כל הארץ
  שם איש קשר: רן מנדלביץ
  טלפון: -0737373715
  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  כתובת אתר: loyalty.co.il/loy...

  פרופיל
מעוניין להרוויח (הרבה!) יותר מהלקוחות הקיימים שלך? הגעת למקום הנכון.
 
שלום לך,
שמי רן מנדלביץ', והנני מחלוצי, מובילי ואבות התחומים הבאים בישראל:
 
? שיווק ממוקד לקוח ? שיווק מבסיסי נתונים ? ניהול תוכניות נאמנות ? ניהול קשרי לקוחות ? ניהול מועדוני לקוחות, בענפי הקמעונאות והשירותים. 
 
לאחר 10 שנות ניסיון, הקמה וניהול של 200 מועדוני לקוחות באופן של מיקור חוץ מלא, ניהול תכנון וביצוע של 2,000 קמפיינים שיווקיים ממוקדי לקוח, גיוס בקרה וניהול של 2,000,000 חברי מועדון לקוחות, הנני מביא אליך לראשונה בארץ –  ידע, כלים ומתודולוגיות עבודה מוכחות, בדוקות וייחודיות לניהול מועדון לקוחות מצטיין בעסק, בארגון או בחברה.
 
אני מזמין אותך לגלות, להכיר ולהטמיע את שיטת העבודה הייחודית © Loyalty Smart Club 5 Steps לניהול מועדון לקוחות חכם, מדיד עם תוצאות בשטח ובשורת הרווח. השיטה פותחה, נבדקה ויושמה במסגרת הקמה וניהול פעילות של יותר מ 100 מועדוני לקוחות מובילים בישראל, יחד עם ניתוח, בחינה והערכת 10 מועדוני הלקוחות המובילים בעולם כיום.
 
נכון לעכשיו, אני מציע לך:
 
* ליווי והדרכה אישית 1:1 אצלך בעסק / בארגון * קורס ניהול מועדון לקוחות מלא *
* סדנת היכרות * הרצאת העשרה ארגונית *
 
במסגרות אלו נלמד, נחקור, נפתח ונטמיע אצלך בעסק / ארגון, שיטות, כלים, נהלים ותהליכי עבודה, אשר יסייעו לך להגדיל את נאמנות הלקוחות ואת השורה התחתונה, למכור ולהרוויח יותר.
 
לדוגמא...:
 
איך למקד רכישת לקוחות חדשים באופן מדויק – עלות רכישת לקוח חדש לעסק, עשויה לעלות כסף רב. איכות הלקוחות החדשים, יכולה להשתפר באמצעות ניתוח המידע הקיים על לקוחות העסק, מתוך מועדון הלקוחות ואיפיון פרופיל הלקוחות הלקוחות הטובים ביותר, על מנת לפעול לגיוס לקוחות חדשים, הדומים ככל הניתן לפרופיל הלקוחות הטובים ביותר, הקיימים נכון להיום בעסק.
 
איך לאסוף מידע בעל ערך רב על לקוחותיך – מי הם הלקוחות הרווחיים ביותר ומי הם הלקוחות הפחות רווחיים, מי הם הלקוחות הגורמים לך להפסד כספי בעסק, מה הלקוחות שלך רוצים, במה הם חושקים, מה צריך לעשות, לשנות או להציע ללקוחות, בכדי להפוך אותם ללקוחות נאמנים בהחלט, במסגרת ניהול מועדון הלקוחות בעסק.
 
איך להיפטר מהלקוחות הכי פחות רווחיים – זה יכול להיות רווחי יותר לאבד לקוחות גרועים, מאשר לרכוש לקוחות חדשים. לקוחות אלו רוכשים רק פריטים, שירותים ומוצרים במבצע בלבד, ובסכומים נמוכים בדרך כלל. הם עולים יותר כסף, ממה שהם מכניסים ואנו נלמד את הדרך לא לתת להם סיבה להישאר. לידעתך, 30% מהלקוחות (הכי פחות טובים), מפסידים 50% מהרווחים אשר נוצרו מפעילות יתר הלקוחות.
 
איך להחזיר לקוחות טובים שנטשו - שיעור ההחזרה של לקוחות נוטשים, יכול להיות גבוה פי 3 עד 5, מאשר שיעור ההיענות של רכישת לקוחות חדשים פוטנציאלים. הסיבה לכך היא, שבמסגרת מועדון הלקוחות, קיים מידע עבור לקוחות אלו, שלא קיים בהתייחס ללקוחות חדשים פוטנציאלים, כמו היסטורית ביקורים ורכישות, פרטים אישיים ופרטים ליצירת קשר עם הלקוחות ואמצעי התקשרות המועדף עליהם.
 
איך לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלך – לבנות מערכת יחסים זה עניין בעל חשיבות מכרעת, אך זה לא תמיד פשוט כפי שזה נראה. הכוונה היא, שבניית מערכת יחסים עם הלקוחות שלך היא עניין עוצמתי בתיאוריה, אך קשה ליישום בפרקטיקה, כך שמעט עסקים מיישמים זאת נכונה בפועל. בניה נכונה של מערכת היחסים, תגרום לשיפור בנאמנות הלקוחות, וכתוצאה מכך, לשיפור בשורת הרווח. אם נבחן את מערכות היחסים ארוכות הטווח, נגלה כמה ממצאים, אשר כולם ניתנים להערכה, באמצעות ניתוח נכון וזהיר של פעילות מועדון הלקוחות. מערכת היחסים עם הלקוחות שלך, תלויה גם ביכולת שלך להפתיע ולרגש את הלקוח, כאשר הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות ניתוח המידע האישי המצטבר, בהתייחס לחברי מועדון הלקוחות.
 
הדרך החכמה להתמודדות עם מתחרים – למועדון לקוחות חכם, האפשרות לנתח התנהגות פרטנית של לקוח ולהגיב בהתאם. כאשר מתחרה ישיר, פותח עסק חדש סמוך אליך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שניהול נכון ומתוכנן היטב של הפעילות במועדון הלקוחות, תגרום לכך להפסד מינמאלי של לקוחות ועסקאות.
 
הדרך המהירה לקיצוץ משמעותי בהוצאות הפרסום והשיווק הכללי – הפרסום שלך יכול להיות ממוקד וחיסכון כספי גדול, עשוי להגיע בהמשך לכך. שיווק ממוקד לקוח, מדידת שיעור התגובה וההחזר על ההשקעה, הינם אבני דרך מרכזיות בדרך להגדלת שורת הרווח בעסק.
 
הדרך החכמה לאיתור מיקומים לסניפים חדשים – ניהול מועדון הלקוחות, מאפשר לנו לאתר את פרופיל הלקוחות הטובים ביותר הקיימים ולאתר מיקומים המתאימים ביותר, ללקוחות העתידיים. כמו כן, לאתר קבוצות משמעותיות של לקוחות טובים, אשר בקרבתם לא קיים סניף.
 
איך לבנות מועדון לקוחות נכון – במעמד גיבוש, בניה והטמעה של פעילות זו, אתה עשוי להיתקל בעשרות ולעיתים מאות החלטות ניהוליות ותפעוליות, אשר עליך לקבל. כל החלטה, יכולה להשפיע משמעותית על תוצאות הפעילות, האפקטיביות שלה והשורה התחתונה, כמובן. במסגרת זו, אנו נבחן את כל הפרמטרים, הנושאים ותהליכי העבודה, אשר עלינו לקחת בחשבון והאפשרויות העומדות בפנינו, כבר במהלך גיבוש ובניית תוכנית העבודה למועדון הלקוחות בעסק ובשלבים מאוחרים יותר.
 
איך למדוד את ההצלחה – ניהול מועדון הלקוחות בעסק, מדיד ב 100%. עלינו למדוד את ההצלחה, את התשואה שהשגנו על ההשקעה, את האפקטיביות של המהלכים השיווקים ושל מועדון הלקוחות בכלל. עלינו לשכפל מהלכים ופעילויות מוצלחות, לשפר את הטעון שיפור ולהימנע ממהלכים ופעילויות כושלות.
 
שיווק ממוקד לקוח – תיכנון ובניה נכונים של קמפיינים שיווקיים ממוקדי לקוח, חשובים מאוד לשורת הרווח ועשויים לתרום לשורת הרווח בהתאם – עד פי 50 החזר על ההשקעה! (כן, על 1 ש"ח שיושקעו נכון, תוכל לראות רווח של עד 50 ש"ח). על מנת למקסם את אפקטיביות המהלכים השיווקים ועל מנת להשיג שיעור היענות והחזר על ההשקעה גבוה ככל הניתן, עלינו לבחור את ההצעה השיווקית המתאימה והנכונה ביותר ללקוח, בתזמון המתאים ובערוץ התקשורת (או ערוצי התקשורת) המתאימים ביותר.
 
בוא ללמוד איך להרוויח יותר מהלקוחות הקיימים שלך!
בוא ללמוד את הסודות הכמוסים של ניהול מועדוני הלקוחות שלא נחשפו עד היום בישראל!
בוא להכיר את הכלים ותהליכי העבודה המתקדמים ביותר, הנמצאים בשימוש מועדוני הלקוחות הגדולים והמובילים בארץ ובעולם!
אתרים מומלצים מתחומים אלו: שיווק ויראלי השמה
  לרשימה המלאה לפי תחומים   לרשימה המלאה לפי אלפבית     למעלה